*** جای ِ خالی ِ زندگی ***


love


 

یک دنیا حرف برای تو دارم ،


یک دنیا پر از حرفهای نگفته،


یک دنیا پر از بغض های نشکفته.


با منی ، هر جا و اینک آمده ام


تا مثل همیشه سنگ صبور روزهای


دلتنگی ام باشی!



دلم به وسعت یک آسمان


تیره غمگین است .


صدایی نیست ،


مأوایی نیست ،


حتی سایبان روزهای دلتنگی


نیز دیگر جوابگوی دلتنگی هایم نیست.

 

 

 

بهاربيست                   www.bahar22.com

 

من آمده ام! اینجا ، کنار


دلواپسی های شبانه ات،‌


کنار شعله ور شدن شمع وجودت ،


اما نمی دانم چرا دلم آرام نمی گیرد...

 

 

بهاربيست                   www.bahar22.com

 

دلم گرفته،


دلم سخت در سینه گرفته،


با تمام وجود تو را می خوانم ؛


از تو چیزی نمی خواهم جز


دریای بی ساحل وجودت را،


جز دستهای مهربانت را،


جز نگاه آرامت را که


دیرزمانی است در سیل باد


بی وفای زمانه گم کرده ام.

بهاربيست                   www.bahar22.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 27 / 3برچسب:,ساعت 11:8 توسط unknown| |


پیچك دات نت قالب جدید وبلاگ